Heeft u een klacht, tip of suggestie? Of wilt u ons juist een compliment geven? Wij horen dat graag van u, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren en u beter van dienst kunnen zijn.

  • u kunt bellen naar 070 316 08 34 op werkdagen tussen 08.00 en 17.30 uur (standaard tarief telefoonabonnement).
  • e-mailen naar klachten@nvschade-mt.nl
  • schrijven naar
    NV Schadeverzekering Metaal en Technische Bedrijfstakken
    t.a.v. de klachtencoördinator
    Antwoordnummer 16062
    2501 VE Den Haag
  • of het contactformulier hieronder invullen

U hoort uiterlijk binnen drie werkdagen dat wij uw klacht of tip hebben ontvangen. Uiterlijk binnen tien werkdagen sturen wij u een reactie. Als we toch meer tijd nodig hebben, geven we dan aan hoeveel.

Wat doet NV schade met klachten?
 
Voor NV schade is een klacht “elke uiting van ongenoegen en/of ontevredenheid tegen respectievelijk over de wijze waarop NV schade met (de belangen van) de klant is omgegaan”.
 

In onze klachtenregeling kunt u vinden wie uw klacht behandelt, hoe lang dat duurt en wat u kun doen als u het niet eens bent met onze reactie op uw klacht. In onze klachtenrapportage staat meer informatie over alle klachten die we het afgelopen jaar hebben ontvangen. Bekijk hier wat wij hebben verbeterd naar aanleiding van het klanttevredenheidsonderzoek

 

Contactformulier

MeneerMevrouw

*) verplichte velden