We willen u zo goed mogelijk helpen. Daarom blijven we onze dienstverlening steeds verbeteren. Heeft u opmerkingen of suggesties hoe we dat kunnen doen? Laat het ons dan weten. We voeren daarvoor ook doorlopend een klanttevredenheidsonderzoek uit.

Klanttevredenheidsonderzoek en verbeteracties

Het klanttevredenheidsonderzoek van 2018 heeft uitgewezen dat onze klanten tevreden zijn. Werknemers beoordelen ons met een 7,8 en werkgevers met een 7,6. Wilt u meer weten over hoe ze ons beoordelen? Bekijk dan de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek 2018. Bekijk hier wat wij hebben verbeterd naar aanleiding van het klanttevredenheidsonderzoek

Keurmerken

NV schade heeft het Keurmerk Klantgericht Verzekeren en het Gouden Oor behaald. Een onafhankelijke stichting toetst regelmatig hoe we scoren op klantgerichtheid en omgaan met reacties en suggesties van klanten.

Meer over het Keurmerk Klantgericht Verzekeren
Meer over het Gouden Oor