Wij vinden het belangrijk dat u onze producten goed begrijpt en dat onze dienstverlening aansluit op uw behoefte en verwachtingen. Om u nog beter van dienst te zijn, toetsen we dit jaarlijks. Tijdens dit onderzoek kijken we of onze klanten onze producten begrijpen, of onze verzekeringen geschikt zijn en of onze dienstverlening van goede kwaliteit is.

Met onze verzekeringen en dienstverlening hebben wij het Keurmerk Klantgericht Verzekeren behaald. Regelmatig vindt een herkeuring plaats door de onafhankelijke Stichting toetsing verzekeraars. Zij kijkt dan of wij nog steeds aan alle eisen voldoen. Zodat de dienstverlening en producten die u afneemt van goede kwaliteit zijn.

Voor het Keurmerk Klantgericht Verzekeren moeten we dit doen: 

 Heldere informatie geven
        We zijn helder over hoe je ons bereikt, hoe snel we reageren en hoe het werkt als u een claim indient of klacht heeft.

 Beloftes nakomen
       
Onze dienstverlening is betrouwbaar en we doen er alles aan onze kwaliteit te verbeteren.

 Klanten centraal stellen
        
We gaan uit van wat onze klanten willen. Of onze klanten het daarmee eens zijn, meten we ook. 

Hoe controleren we dit?

Elk jaar toetst een onafhankelijke stichting hoe klantgericht we zijn. Ze kijken dan of we aan de eisen hierboven voldoen.

We vinden het belangrijk om te weten of u zich goed geholpen voelt. Daarom houden we een doorlopend klanttevredenheidsonderzoek (KTO). Als we iets kunnen verbeteren, passen we dit direct aan. Hier leest u meer over deze aanpassingen. Daarnaast hebben wij een beleggingsbeleid en fraudebeleid opgesteld.

Wij vinden het belangrijk om te weten of u zich goed geholpen voelt. Heeft u suggesties of vragen Neem dan gerust contact met ons op. U krijgt meestal binnen 2-10 werkdagen een reactie.