Voor het Keurmerk Klantgericht Verzekeren moeten we dit doen: 

 Heldere informatie geven
        We zijn helder over hoe je ons bereikt, hoe snel we reageren en hoe het werkt als u een claim indient of klacht heeft.

 Beloftes nakomen
       
Onze dienstverlening is betrouwbaar en we doen er alles aan onze kwaliteit te verbeteren.

 Klanten centraal stellen
        
We gaan uit van wat onze klanten willen. Of onze klanten het daarmee eens zijn, meten we ook. 

Hoe controleren we dit?

Elk jaar toetst een onafhankelijke stichting hoe klantgericht we zijn. Ze kijken dan of we aan de eisen hierboven voldoen.

We vinden het belangrijk om te weten of u zich goed geholpen voelt. Daarom houden we een doorlopend klanttevredenheidsonderzoek (KTO). Als we iets kunnen verbeteren, passen we dit direct aan. Hier leest u meer over deze aanpassingen. Daarnaast hebben wij een beleggingsbeleid en fraudebeleid opgesteld.

Wij vinden het belangrijk om te weten of u zich goed geholpen voelt. Heeft u suggesties of vragen Neem dan gerust contact met ons op. U krijgt meestal binnen 2-10 werkdagen een reactie.