Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag bij uw vragen.

  • bellen kunt u ons op 070 316 08 34 op werkdagen tussen 08.00-17.30 (standaard telefoontarief)
  • e-mailen kunt u ons op info@nvschade-mt.nl
  • brieven kunt u sturen naar:
    NV schadeverzekering Metaal en Technische Bedrijfstakken
    Antwoordnummer 16062
    2501 VE Den Haag
  • contact opnemen kunt u ook door het contactformulier hieronder in te vullen

Heeft u ons een bericht gestuurd? Uiterlijk binnen tien werkdagen sturen wij een bericht terug. Soms hebben we meer tijd nodig om een goede reactie te geven. Dan geven we binnen tien werkdagen aan wanneer we wel kunnen antwoorden. Lees meer over onze reactietermijnen

Heeft u een klacht, tip of suggestie? Of wilt u ons juist een compliment geven? Wij horen dat graag van u, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren en u beter van dienst kunnen zijn.

  • u kunt bellen naar 070 316 08 34 op werkdagen tussen 08.00 en 17.30 uur (standaard tarief telefoonabonnement).
  • e-mailen naar klachten@nvschade-mt.nl
  • schrijven naar
    NV Schadeverzekering Metaal en Technische Bedrijfstakken
    t.a.v. de klachtencoördinator
    Antwoordnummer 16062
    2501 VE Den Haag
  • of het contactformulier hieronder invullen

U hoort uiterlijk binnen drie werkdagen dat wij uw klacht of tip hebben ontvangen. Uiterlijk binnen tien werkdagen sturen wij u een reactie. Als we toch meer tijd nodig hebben, geven we dan aan hoeveel.

Wat doet NV schade met klachten?
 
Voor NV schade is een klacht “elke uiting van ongenoegen en/of ontevredenheid tegen respectievelijk over de wijze waarop NV schade met (de belangen van) de klant is omgegaan”.
 

In onze klachtenregeling kunt u vinden wie uw klacht behandelt, hoe lang dat duurt en wat u kun doen als u het niet eens bent met onze reactie op uw klacht. In onze klachtenrapportage staat meer informatie over alle klachten die we het afgelopen jaar hebben ontvangen. Bekijk hier wat wij hebben verbeterd naar aanleiding van het klanttevredenheidsonderzoek

Op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur krijgt u meestal meteen een medewerker aan de lijn. Belt u ons en zijn al onze medewerkers in gesprek? We laten u weten wat de verwachte wachttijd is. Gemiddeld wacht u minder dan een minuut. Als het langer dan twee minuten is, bieden we aan om u terug te bellen. Verwachten we dat u meer dan vijf minuten moet wachten? Dan schakelen we u direct door naar de terugbelservice.

Belt u ons op een ander moment? Dan kunt u ook gebruik maken van de terugbelservice. U belt naar 070 316 08 34 en spreekt uw telefoonnummer in. Als u ons laat weten op welk moment wij u kunnen terugbellen, dan bellen wij u de eerstvolgende werkdag graag terug. U kunt ook contact opnemen via het contactformulier.

Heeft u ons per brief, e-mail of via het contactformulier een bericht gestuurd? Uiterlijk binnen tien werkdagen sturen wij u een reactie op:

  • informatieverzoeken over bestaande en nieuwe polissen;
  • aanvragen van nieuwe en wijzigingen op bestaande verzekeringen;
  • opvragen van verzekeringstechnische opgaven en documenten;
  • uitkering aanvragen;
  • klachten, inclusief directieklachten.

Soms hebben we meer tijd nodig om een goede reactie te geven. Dan sturen we u binnen tien werkdagen bericht van wanneer we wel kunnen antwoorden.

Als u ziek of arbeidsongeschikt raakt, komt er veel op u af. U moet opeens veel regelen. Onze adviseur arbeidsongeschiktheid helpt u graag daarbij. Als u vragen heeft, maar ook als u bijvoorbeeld uw uitkering bij UWV wilt aanvragen. Dit is helemaal gratis.

  • bel ons op 070 316 08 34 op werkdagen tussen 08.00 en 17.30 uur
  • stuur een e-mail naar ao-adviseur@nvschade-mt.nl, u krijgt binnen vijf werkdagen antwoord.
  • vul onderstaand contactformulier in, u krijgt binnen vijf werkdagen antwoord.
 

Contactformulier

 Meneer     Mevrouw
*) verplichte velden