Wilt u meer weten over onze verzekeringen? Heeft u nog vragen? Of heeft u niet kunnen vinden wat u zoekt? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag bij uw vragen.

  • bel ons op 070 316 08 34 op werkdagen tussen 08.00-17.30 (standaard tarief telefoonabonnement).
  • stuur een e-mail naar info@nvschade-mt.nl
  • stuur een brief naar
    NV schadeverzekering Metaal en Technische Bedrijfstakken
    Antwoordnummer 16062
    2501 VE Den Haag
  • vul onderstaand contactformulier in

Heeft u ons per brief, e-mail of via het contactformulier een bericht gestuurd? Uiterlijk binnen tien werkdagen sturen wij u een bericht. Lees hier meer over onze reactietermijnen.

Wanneer u ons belt, krijgt u direct een van onze medewerkers aan de telefoon. Belt u ons en zijn al onze medewerkers in gesprek? We laten u weten wat de verwachte wachttijd is. De gemiddelde wachttijd is bij ons minder dan een minuut. Wanneer u langer dan twee minuten moet wachten, bieden we u de terugbelservice aan. Wanneer we verwachten dat de wachttijd langer dan vijf minuten is, schakelen we u direct door naar de terugbelservice.

Wij horen graag van u of u tevreden bent met hoe wij u geholpen hebben. Heeft u een klacht, tip of suggestie? Of wilt u ons juist een compliment geven? Wij horen dat graag van u, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren en u beter van dienst kunnen zijn.

  • bel ons op 070 316 08 34 op werkdagen tussen 08.00 en 17.30 uur (standaard tarief telefoonabonnement).
  • stuur een e-mail naar klachten@nvschade-mt.nl
  • stuur een brief naar
    NV Schadeverzekering Metaal en Technische Bedrijfstakken
    t.a.v. de klachtencoördinator
    Antwoordnummer 16062
    2500 BW Den Haag
  • vul onderstaand contactformulier in

Wij sturen u uiterlijk binnen drie werkdagen een bevestiging dat wij uw klacht of tip hebben ontvangen. Uiterlijk binnen tien werkdagen sturen wij u een reactie.

Klachten

Wilt u meer lezen over hoe wij met klachten omgaan? Kijk dan in onze klachtenregeling en klachtenrapportage.

Voor NV schade is een klacht “elke uiting van ongenoegen en/of ontevredenheid tegen respectievelijk over de wijze waarop NV schade met (de belangen van) de klant is omgegaan”.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur. Belt u ons op een ander moment? Dan kunt u gebruik maken van de terugbelservice. U spreekt uw telefoonnummer in en laat ons weten op welk moment wij u kunnen terugbellen. De eerstvolgende werkdag bellen wij u terug.

Wij horen graag van u of u tevreden bent met hoe wij u geholpen hebben. Heeft u een klacht, tip of suggestie? Of wilt u ons juist een compliment geven? Dat kan via het contactformulier.

Heeft u ons per brief, e-mail of via het contactformulier een bericht gestuurd? Uiterlijk binnen tien werkdagen sturen wij u een reactie op:

  • informatieverzoeken over bestaande en nieuwe polissen;
  • aanvragen van nieuwe en wijzigingen op bestaande verzekeringen;
  • opvragen van verzekeringstechnische opgaven en documenten;
  • uitkering aanvragen;
  • klachten, inclusief directieklachten.

Onze Adviseurs Arbeidsongeschiktheid staan klaar om u te helpen bij al uw vragen over arbeidsongeschiktheid. Bel ons gerust, wij geven u kosteloos advies.

  • bel ons op 070 316 08 34 (op werkdagen tussen 08.00 en 17.30 uur)
  • stuur een e-mail naar ao-adviseur@nvschade-mt.nl
  • vul onderstaand contactformulier in

Contactformulier werknemers

 
 Meneer     Mevrouw
*) verplichte velden